Isnin, 16 Mei 2011

Mamat Main Boling.. KTBowl

Setelah lama tak update blog, kini aku seakan dipanggil-panggil untuk membuat comeback. Hanya semata-mata nak menceritakan penemuan sumpahan ku yang ini. Aku bekesempatan ke Kuala Terengganu baru-baru ni. Ada satu malam tu, aku dan kawan-kawan pi main boling kat KTBowl.


Dalam masa tengah main tu, tetiba datang dua orang mamat ni pon nak main boling. Diorg main sebelah lane aku. Aku mula-mula memang dah perasan salah sorang mamat ni yang pada aku alahai tersangat la sweet nyer. Hitam manis. Paras rupa macam org tempatan tapi tak de la 'buas' cam org tempatan... hee hee.. Orangnyer cam baik, malu-malu and sopan santun, antara ciri-ciri lelaki yang memang la aku akan ter'kiak' kalau jumpa.


Aku cuba2 la berani kan diri main2 mata. Dia pon cam perasan kot aku dok asik tengok2 dier jer.. last2 dier pon senyum.. everytime dier strike, dia akan tengok aku dan senyum. Alahai senyumnyer... siap ada lesung pipit lagi... gugur iman aku.. sib baik la malam tu aku dtg bersama beberapa member pompuan aku, terpaksa la berlagak straight.. kalau tidak, kuberanikan diri nak tegur mamat tu.. banyak kali jugak la dier telah senyum pada aku dan aku membalas senyumannya itu.. tak leh tido aku dibuatnya malam tu.. teringat2 jer.. haa haa..


Aku sempat la jugak amik beberapa shot gambar curi.. errr.. by beberapa maksud aku byk giler.. haa haa.. tapi of course la.. dier tak perasan aku amik kan.. nak mampos.. hee hee..







dan yang paling best.. lepas dier abih main tu and dah nak blah.. dier telah senyum pada aku untuk kali yang terakhirnya sambil angkat tangan sikit menandakan yang dier 'sedar' akan aku.. sebelum ke pintu untuk keluar dan menghilang terus daripada pandangan aku... sob sob.. kalau lama sikit lagi tu, mahu jugak aku ikut dier dn tegur ingin berkenalan.. and who knows.. heh heh..





well sumpah hati ku telah dipanah... kalau mamat cum adik ni terbaca post aku ni, contact la abang ni yer... abang menunggu mu.. and kali ni, aksi kita akan lebih lagi dari sekadar saling membalas senyuman.. best...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan