Ahad, 13 November 2011

Sumpahan Celebriti 3: Aeril Zafrel

Oh how much I can't get enough of this young man!! Mukanya ajer sudah cukup untuk menggoncang naluri kehaiwanan aku.. Renungan matanya.. tepat ke lubuk sanubari.. this is one young man I would love to sleep with.. in my dreams la.. :)






Aku pernah terserempak dgn mamat ni di Istana Budaya.. of course dia tak pandang pon aku.. mukanya memang tidak langsung menampakkan 'customer friendly'.. but I guess any beautiful boy would behave like that.. especially if everyone keeps looking at them.. ha ha.. sorry.. I can't help it.. :)








Sumpah.. aku tak bodoh bila aku kata yang mamat ni terbaeekkk... :)





p/s: aku juga sangat teramat minat dengan budak lelaki yang berlakon lam ikan raya TM tahun lepas dan tahun ni (yang berkawan ngan sorang budak laki india dan sorang budak pompuan cina tu).. aku rasa orgnya cukup sweet.. manis giler senyuman dier tu.. kalau jadi adik angkat aku, sumpah tak cari adik angkat lain dah.. heh heh.. sampai skrg aku still tercari2 siapakah orang, namanya dan gambar2nya lam internet... kalau sesapa yang tau tu, bagitau la yer.. maka tertunai lah satu lagi hajat aku.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan