Khamis, 23 Ogos 2012

Sumpahan Celebriti 4: Hairul Azreen

Sebenarnya aku dah lama nak feature mamat ni dlm blog aku ni.. asik tertangguh je..

Kalau mengikut 'kajian' aku, mamat ni adalah bekas atlet teakwondo.. tapi sebab ada rupa, terus bertukar jadi pelakon sekarang ni. Bercita-cita nak jadi pelakon aksi terkenal. Hope he makes it, sebab tak ramai pelakon kacak and ada rupa di Malaysia yang betul2 boleh jadi pelakon aksi.

Lakonan dia yg paling aku ingat ialah yg pasal dia bercinta dgn perempuan lebih tua dpd dia, Abby. He looked sooo innocent and soooo believable.. at least to me la.. Noticed that skrg dia 'memasang' misai, nak hilangkan imej jambu kot.. tapi rasanya kalau dia clean shaved la lagi goodlooking and menarik.. tak kisah la jambu pun jambu la.. ye tak.. hee hee.. yang penting otot sasa.. dan budi bahasa jangan lupa..




Hairul Azreen.. sumpah kalau kau jambu, biarlah aku jadi kuah rojaknya... mesti sedapppp.. dan menyelerakan.. auummm..

2 ulasan:

  1. Hai, seronok baca your blog ni. Memang menarik sangat bila baca cite2 sumpahan you tu. Buat saya tertawa saja bila membaca nya. Saya akan sentiasa pantau blog ni. Tk mau miss dengan cite sumpahan tu. Thanks for sharing.

    BalasPadam
  2. Tak terasa dh lama giler aku x buat entry.. Password pon dh lupa kot.. Huhu

    BalasPadam